Idioma:

Duración:
Distancia: Km.
Desnivel: mts.

Origen: La Febró - Tarragona (ES)

Marcar el origen de la ruta en el mapa

GORGS LA FEBRO Tarragona

Por Pere Puig Ribas

Aproximación

El punt de partida de la ruta està ubicat entre el km 25 i 26 de la carretera T704 entre Vilaplana i la Febró. Just passat el desviament de Mas dels Frares, trobareu a l’esquerra en direcció a la Febró una pista forestal que fa una forta baixada (està marcada amb un pal indicador de GR direcció Arbolí).

Itinerario

#Min./KmDescripción
0:00 0

Ctra. Vilaplana-La Febro Localiza el punto en el mapa

Localiza el punto en el mapa

Podeu aparcar el cotxe uns metres més enllà, on la pista és més ampla. A partir d’aquí heu de continuar a peu seguint les marques blanques i vermelles del GR en direcció Arbolí. En arribar a un primer trencall de pistes, aneu cap a l’esquerra en direcció Arbolí. Continueu per la pista principal fins arribar a un revolt on de nou haureu d’anar cap a l’esquerra en direcció Arbolí. En arribar al final de la pista, haureu de seguir les marques blanques i vermelles que us porten per un estret corriol a l’esquerra per creuar el riu. A partir d’aquest punt entreu en una zona de bosc molt frondosa i el camí és estret. En mitja hora des del punt de partida, haureu arribat al primer toll d’aigua.

Si porteu nens més grans i voleu nedar una mica, trobareu un toll amb força fondària (si més no a la primavera, si ha plogut) si continueu pel GR. Des del primer toll heu de seguir el sender per l’esquerra, passant per damunt d’un pi caigut. Seguiu el sender fins arribar a un trencall. En aquest punt deixeu el GR i seguiu un tros més cap a la dreta fins arribar al toll.

Si porteu nens més petits us recomanem quedar-vos a la zona del primer toll. Podreu arribar a tolls més petits resseguint el riu. Per arribar-hi heu de baixar per les roques per la dreta des de la terrassa amb la barana de fusta. Haureu d’ajudar als nens a baixar. Just al costat d’un petit corriol que puja (marcat amb marques grogues i blaves), heu de girar a l’esquerra. Baixareu per la llera del riu uns 15 metres fins arribar a uns tolls menys profunds.

Per tornar al punt d’inici, haureu de desfer el camí.